De Jong: 'alles of niets tegen Celtic'
Bron: ajax.netwerk.to
Bron: ajax.netwerk.to
Bron: ajax.netwerk.to
Bron: ajax1.nl
Ajax zit in een dip, dat is algemeen bekend. Dat weet ook Jasper Cillessen, die zijn team gisteren met 0-1 zag verliezen van Vitesse. Een aantal redenen kan de eerste doelman wel bedenken, maar de oplossing is een heel ander verhaal. “Ik zie minder beweging, minder dwingende passes, geen risico’s. Telkens de keuze voor zekerheid,” legt Cillessen uit tegenover Ajax Life. “Wij twijfelen ook. Hoe moet het nu verder?”
Bron: www.ajaxtotaal.nl
Hallo Ajacieden. Allereerst mijn excuses voor mijn prognose van Ajax-Vitesse. Na zo’n zaadpartij van vorige week tegen RKC verwacht je een Ajax dat iets goed wil maken ten opzichte van de supporters, maar wat zie je vervolgens? Een triest Ajax! Wederom was de 1e helft dramatisch te noemen en dan verwacht je wijzigingen vanaf de bank. Pas in de 68e minuut komt Frank met de 1e wissel en dan ook nog een linksback die totaal niet in vorm is. Waarom word er zo laat gewisseld als het elftal armetierig speelt? Waarom blijft Fischer zo lang staan? Waarom Klaassen niet eerder brengen?
Bron: www.afca.nl
Het zit eff niet mee, je raak de paal en de lat.Maar hij ging er niet in voor ons.
Gisteren bleek toch dat Vitesse net wat meer schoten op doel kon afvuren, nl 7 t.o.v. 3 aan de Ajax zijde.En dan in de slotfase nog bijna een doelpunt voor Ajax.Maar het zat niet mee! En bij de ploeg uit Arnhem wel, want die maakte wel op het laatst de 0-1.
Bah……….Gisteren eff niet…woensdag gaat Ajax knallen tegen Celtic.
Stadion: Amsterdam ArenA
Bron: www.sthcrw.nl
Bron: www.youtube.com
Bron: www.ajaxlife.nl
Bron: ajax1.nl
Volgens Frank de Boer was een gelijkspel terecht geweest. Vitesse won zaterdagavond met 0-1 van Ajax door in de laatste minuten pas te scoren. “Ik had het gevoel dat het beide kanten op kon, zowel in de eerste als de tweede helft. Vitesse was effectiever bij onze fouten, omschakelmomenten. De goal is daar ook een voorbeeld van”, zegt de trainer tegenover de camera’s van FOX Sports.
Bron: www.ajaxshowtime.com
Bron: www.ajaxshowtime.com
Bron: www.ajaxtotaal.nl
Derk Boerrigter staat voor een rentree in de Amsterdam Arena, volgens Ad.nl. De linksbuiten en ex-Ajacied is hersteld van zijn enkelblessure.
Ajax en Celtic zullen het woensdagavond tegen elkaar opnemen in de Champions League. Boerrigter (27): “Ik zit er weer bij en daar ben ik heel blij om. Ik mis wedstrijdritme en zal op de bank beginnen. Ik ga er niet van uit dat dat volgende week anders is tegen Ajax.”
Forum: [CL] Celtic FC – Ajax
Bron: www.ajaxtotaal.nl
Derk Boerrigter geeft in de papieren versie van het AD aan dat hij fit is voor het Champions League duel met Ajax.
De linksbuiten stond lange tijd aan de kant wegens een vervelende enkelblessure. Boerrigter zit weer bij de selectie van Celtic dat het dit weekend op gaat nemen tegen Dundee United. “Ik zit er weer bij en daar ben ik heel blij om. Ik mis wedstrijdritme en zal op de bank beginnen. Ik ga er niet vanuit dat dat volgende week anders is tegen Ajax.” Boerrigter kwam de afgelopen 2 seizoenen uit voor Ajax.
Bron: www.ad.nl
Bron: www.fcupdate.nl