February 2014

Koop a.s zondag De Meersche Helden!

Bron: www.sthcrw.nl

Aanstaande zondag bij de wedstrijd Ajax - Heerenveen gaat uitgave 32 van De Meersche Helden in de verkoop!Enkele onderwerpen in dit exemplaar:F-Side: Straf UEFAAFCAsupp: Verslag algemene leden vergaderingAjaxlife: Ajax achterna; niet vanzelfsprekendAjax Heldinnen: Interview Claudia v.d. HeiligenbergSTH-CRW: Nucleaire topDGOT: Werner schaaphokVAK410: 13 Jaar VAK410NUA - Steun ons.En ditmaal een interview met good old Any van der Meyde!!Kopen dus!

Kishna: 'Spitspositie bevalt prima'

Bron: www.ajaxshowtime.com

'Eigenlijk ben ik een buitenspeler, maar de laatste tijd word ik voornamelijk in de spits gezet. Dat bevalt me eigenlijk prima. Het gaat met de week beter', sprak de negentienjarige Kishna, die maandag een maal scoorde. 'Ik kom graag in de bal en ben graag in het spel betrokken. Vandaag werd ik veel bereikt en in mijn voeten aangespeeld. Dat is wel het spelletje dat ik graag wil spelen.'

Groenendijk: “Het is wel eens anders geweest”

Bron: ajax1.nl

Fons Groenendijk ziet zijn ploeg de laatste tijd vaak winnen. De overwinning tegen VVV-Venlo kwam echter als een verrassing. “Je speelt tegen een titelkandidaat, een goede ploeg, die al een tijdje alles wint. Wij hadden van tevoren wel een moeilijke wedstrijd verwacht, maar we hebben zelf ook een aardig team”, geeft de trainer aan tegenover FOX Sports.

Tete: 'Goede connectie met Kishna'

Bron: www.ajaxshowtime.com

'Ik moest er langzaam inkomen, omdat ik er even uit ben geweest door een blessure. Dat merkte ik ook in het eerste kwartier, met verkeerde aannames. Dat is ook lastig voor mij aan de linkerkant, want daar speel ik natuurlijk eigenlijk niet', aldus de back. 'Voordeel was wel dat ik vanaf links die bal op Kishna kon geven waaruit hij scoorde. We hebben altijd wel een goede connectie met elkaar.'

Pages