November 2012

Fotoverslag AFC Ajax

Bron: www.sthcrw.nl

In de middag was er een fanzone voor BVB ingericht bij de ArenA, pisbakken zijn het!Daarna een biertje doen bij een gezellig haardvuurtje!Ook bier voor de toysssssssKennen we betalen?Effe happie doenVerboden te roken? Bepalen we zelf wel...Toen dachten we BVB nog plat te trappen...Er was aan alles gedacht....Ook aan dames benen en stickers...Woef en vrinden...Discussie om niks... optyfen!Drukte bij de uitgang richting stadionOp het vak lagen dit keer naast de gebruikelijke kleine vlaggetjes ook grotere vlaggen en bandieri's klaar!Het uitvak redelijk gevuld....

Niemand kan ons stoppen

Bron: www.afca.nl

Morgen staat de belangrijke wedstrijd tegen Borussia Dortmund op het programma. Vantevoren had niemand ons een kans gegeven. Nul punten en volgens sommigen zelfs nul doelpunten zou het resultaat van Ajax worden in groep D van de Champions League. Na vier wedstrijden weten we beter. Europees overwinteren heeft Ajax zelf in de hand en zelfs de tweede plek in de poule behoort nog tot de mogelijkheden.

Pages