May 2011

Column: Stoeltje 63: drie sterren

Bron: www.ajaxlife.nl

Ongelooflijk knap dat je als team zo briljant kan spelen als in de eerste helft en dat je dat tot de laatste wedstrijd van het seizoen gewoon geheim houdt. Wat een beheersing. Zoiets 33 wedstrijden onder elkaar houden, alleen maar om zo'n spannende ontknoping voor ons te kunnen regisseren. Best wel sympathiek.

Coronel: Dol- en dolblij

Bron: www.ajaxupdate.nl

Uri Coronel had zondag geen last van gemengde gevoelens. De president-commissaris van Ajax vierde het veroverde landskampioenschap met tranen in zijn ogen. “Dol- en dolblij”, zo verwoordde een emotionele Coronel zijn gevoelens. “In de eerste plaats als supporter van Ajax en ook als bestuurslid. Ik ben heel gelukkig dat het zo is afgelopen. M’n 21e [...]

Pages