PARA CBS
Bron: f-side.nl
Para, het is alweer 13 jaar geleden dat je ons moest verlaten. Vergeten doen we je nooit! Dat kunnen we niet en dat willen we niet. Familie, vrienden en bekenden: sterkte op deze dag!
Klik hier voor het condoleanceregister.
Bron: f-side.nl
Para, het is alweer 13 jaar geleden dat je ons moest verlaten. Vergeten doen we je nooit! Dat kunnen we niet en dat willen we niet. Familie, vrienden en bekenden: sterkte op deze dag!
Klik hier voor het condoleanceregister.
Bron: f-side.nl
Foto’s door NoordB & BigT
Bron: f-side.nl
Bron: f-side.nl
Jarenlang dat opgeheven vingertje richting de Ajaxsupporters. Jarenlang onnodige maatregelen treffen die ons het leven zuur maakten. Jarenlang ons op de huid zitten en bij het minste of geringste arrestaties uitvoeren of stadionverboden en boetes (laten) opleggen. Jarenlang heb je alles geprobeerd om de harde kern kapot te maken. En nu blijk je zelf gewoon een grote boef te zijn.
Bron: f-side.nl
Stel je eens voor, je komt maandagochtend op kantoor en zegt tegen je baas dat je geen zin hebt om de lastige klussen te doen. Het motiveert je niet. Of je bent winkelmedewerker en je zegt tegen je manager dat je het niet meer op kunt brengen om vervelende klanten te woord te staan. Het motiveert je niet. Of misschien ben je wel steigerbouwer en zeg je tegen je leidinggevende dat hij je alleen nog maar mag vragen om chauffeur te zijn op de materiaalwagen. De rest van het werk motiveert je niet. Ondenkbaar natuurlijk.
Bron: f-side.nl
Bron: f-side.nl
Morgenavond spelen we thuis tegen Celta de Vigo. Bij winst overwintert Ajax sowieso. Europa Cup-wedstrijden staan vrijwel altijd garant voor een goede sfeer. Zeker morgen met een uitverkochte tribune. Neem morgen daarom vlag en/of sjaal mee. En zorg er voor dat ELKE speler je hoort…
Bron: f-side.nl
Bron: f-side.nl
Ado-uit, het is al weer tien jaar geleden dat we daar voor het laatst naartoe mochten. Je hoort er niemand meer over, zelfs de supportersverenigingen niet. Ajax heeft zich een paar jaar geleden nog positief opgesteld door aan te geven weer supporters uit Den Haag toe te laten, maar andersom peinzen ze er niet over. Erg triest.
Bron: f-side.nl
Vandaag zou Carlo Picornie 55 jaar zijn geworden.
Helaas is hij veel te vroeg van ons afgenomen.
Still not forgotten!
Klik hier voor het condoleanceregister.
The post Remember Carlo appeared first on F-SIDE.
Bron: f-side.nl
Volgende week reizen zo’n 1100 Ajaxsupporters naar Spanje af om de wedstrijd tegen Celta de Vigo bij te wonen. Om een of andere achterlijke reden is het woord ULTRAS daar uit de stadions verbannen. Dat betekent dat er geen spandoeken, vlaggen, kleding of andere uitingen met het woord ULTRAS wordt toegelaten. Je kunt daar schijt aan hebben, maar er schijnt zelfs een Spaanse wet te zijn die het woord verbiedt bij het voetbal. Bij overtreding word je de toegang tot het stadion ontzegd. Doe met deze info wat je wil, maar zeg niet dat we je niet gewaarschuwd hebben.
Bron: f-side.nl
Piet, vandaag is het jouw 57ste verjaardag. Je bent er niet meer, maar we vieren het wel. Maak er een feest van met de boys daarboven, we missen je.
Kleine vogel, ga maar zwevenVlieg zover als je maar kanKleine vogel, ‘t is jouw levenGa en maak er dus wat vanKleine vogel, ga maar zingenBlijf steeds opgewekt en blij
Klik hier om naar het condoleanceregister te gaan.
Bron: f-side.nl
Joark, vandaag zou je 52 jaar zijn geworden. Helaas mocht het niet zo zijn. Maar vandaag ben je wel extra in onze gedachten en we zullen je nooit vergeten. Gefeliciteerd gap!
Klik hier voor het condoleanceregister.
The post Remember Joark appeared first on F-SIDE.
Bron: f-side.nl
De controles bij de ingang waren verscherpt. Het aanvangstijdstip was niet ideaal. En de wedstrijd was niet best. Het kon ons even allemaal niets schelen gister. We pakten namelijk groots uit voor ons 40-jarig bestaan. Dit deden we met een doek waar honderden uren werk in heeft gezeten en die uiteindelijk de stoutste verwachtingen overtrof. Een doek dat alles uitbeeldt waar we voor staan. Het georganiseerde vuurwerk genoot uiteraard niet onze voorkeur, maar zien we als een opgedrongen cadeau van Ajax.
Foto’s o.a. van NoordB
Bron: f-side.nl
Rellen, stadionverboden, tegenwerking door politie/justitie/gemeente (en ja soms ook Ajax), verhuizing, fusie, groepen, subgroepen, onderling gezeik, geouwehoer. We hebben het allemaal meegemaakt en na 40 jaar zijn we er nog: de F-SIDE. Bekend en berucht sinds 1976. En nu is het tijd voor een feestje. Zondag pakken we groots uit. Daarna is het de hele maand feest. Morgenavond trappen we af met een nieuwe website. De rest van het programma volgt…