Gekkenhuis op de tribune en na verlaten van het uitvak
Bron: www.ajaxlife.nl
Wat een ontlading! Wat een feest! Schalke 04 - Ajax is zo'n wedstrijd waar je het twintig jaar later nog over hebt. De 2700 Ajacieden die het geluk hadden dat ze in het uitvak stonden zullen het helemaal nooit, nooit vergeten. Het zijn dan niet de momenten op het veld die worden onthouden, maar het feest vanaf de 110e minuut én ver daarna.