'Voor tweede plek vechten niet Ajax-waardig'
Bron: www.ajaxshowtime.com
Ook Joël Veltman vindt het heel pijnlijk dat Ajax voor het vierde seizoen op rij niet de titel pakt. Het maakt het nog pijnlijker dat uitgerekend op bezoek bij PSV de titel definitief uit handen werd gegeven.