Overmars al druk bezig met volgend seizoen: “We willen Donny niet kwijt”
Bron: www.ajax1.nl
Ajax nieuws -
De spelers en staf van Ajax sloot het lange en zware seizoen woensdagavond af met het behalen van de 34ste landstitel. Voor de selectie betekent dit dat ze eindelijk kunnen gaan uitrusten, maar voor Marc Overmars breken er drukke tijden aan. De directeur spelersbeleid heeft de uitdaging om volgend seizoen weer een even sterke selectie op de been te krijgen.