October 2013

De Boer: ‘Geen aankopen nodig in winterstop’

Bron: ajax1.nl

Frank de Boer vindt dat het niet nodig is om in januari de transfermarkt op te gaan. De hoofdcoach van Ajax erkent dat met name de rechtsbuitenpositie nog niet naar behoren wordt ingevuld, maar ziet desondanks geen reden om geld te investeren in een eventuele aankoop.

“We zitten al lange tijd te harken welke oplossing het beste is op de rechterflank, maar dat wil niet zeggen dat we straks opeens de transfermarkt op gaan”, zegt De Boer tegen Voetbal International.

'Dankaarts betaalde skybox niet'

Bron: www.ajaxshowtime.com

Volgens een betrokkene, die ook in de skybox zat, heeft Dankaarts nooit officieel een contract van Ajax gekregen en daardoor ook niet kunnen tekenen. Wel hij heeft hij gebruik gemaakt van de skybox, want in het programma werden foto's getoond van hem in de skybox.Het was tot gisteren onduidelijk waarom Dankaarts nog geld aan Ajax moest betalen. Bekijk de uitzending, dat dinsdagavond is uitgezonden, hier terug vanaf ongeveer 43 minuten.Dankaarts wilde overigens niet reageren.

Pages