'Nederlandse ploegen slaan niet toe als dat vereist is'
Bron: www.ajaxfanzone.nl
Bron: www.ajaxfanzone.nl
Bron: www.ajaxf-side.nl
Bron: www.ajaxlife.nl
Bron: ajax1.nl
Frank de Boer vindt dat het niet nodig is om in januari de transfermarkt op te gaan. De hoofdcoach van Ajax erkent dat met name de rechtsbuitenpositie nog niet naar behoren wordt ingevuld, maar ziet desondanks geen reden om geld te investeren in een eventuele aankoop.
“We zitten al lange tijd te harken welke oplossing het beste is op de rechterflank, maar dat wil niet zeggen dat we straks opeens de transfermarkt op gaan”, zegt De Boer tegen Voetbal International.
Bron: www.fcupdate.nl
Bron: www.voetbalzone.nl
Bron: www.goal.com
Frank de Boer acht het niet nodig om in de winter versterkingen te halen, al laat de Ajax-trainer ruimte voor uitzonderingen.
Bron: www.ajaxlife.nl
Bron: www.ajaxshowtime.com
Bron: www.voetbalzone.nl