Tete: “Dankzij de JL heb ik mij sneller kunnen aanpassen in het eerste”
Bron: www.ajax1.nl
Ajax nieuws -
Jong Ajax werd drie jaar geleden in de Jupiler League geplaatst. Het bracht veel kritiek met zich mee. Kenny Tete geeft aan dat hij zich in die competitie verder heeft ontwikkeld en stappen heeft kunnen maken. Het heeft er voor de rechtsback voor gezorgd dat hij zich sneller kon aanpassen in het eerste. “Nu weet ik dat ik dankzij al die wedstrijden bij Jong Ajax een betere voetballer ben geworden. Het is voor Ajax goed dat de Jupiler League er is gekomen, voor mij heeft het in ieder geval goed uitgepakt”, vertelt Tete aan ELF Voetbal.