Column Willem van Hanegem | Ik vond Oranje zo afwachtend, zo voorzichtig. En zorgelijk is het spel van Dumfries

Bron: www.ad.nl

Columnist Willem van Hanegem was teleurgesteld in Oranje na het 2-2 gelijkspel tegen Japan. Hij vond het Nederlands elftal afwachtend en voorzichtig. ‘Ik zou zo voetballen ook niet leuk vinden.’

……

Lees het volledige artikel op https://www.ad.nl/wk-voetbal/column-willem-van-hanegem-ik-vond-oranje-zo-afwachtend-zo-voorzichtig-en-zorgelijk-is-het-spel-van-dumfries~afe9f3d9/

Gegevens

Onderwerpen: Column, Nederlands Elftal