Frank de Boer: “Goed voetbal gezien”
Bron: ajax1.nl
Ajax-trainer Frank de Boer is na afloop van AZ – Ajax redelijk tevreden over het spel van zijn ploeg. Dat vertelde hij tegenover de camera’s van SBS6. Voorafgaande aan de wedstrijd zei hij nog dat hij tot 2 september met angst zal zitten. “Ze zijn alle drie Europese top waardig”, doelt De Boer op Toby Alderweireld, Christian Eriksen en Siem de Jong. Vooral over de eerste twee spelers draait de geruchtenmolen op volle toeren.