Sven Botman: 'Het viel een beetje de kant van Ajax op'

Bron: ajax.supporters.nl

Ex-Ajacied Sven Botman toonde zich als huidig speler van Lille uiteraard teleurgesteld. "Vandaag hadden we recht op meer", zegt hij, "Maar over het totale plaatje is het natuurlijk anders. Vorige week hebben we Ajax teveel...

……

Lees het volledige artikel op https://ajax.supporters.nl/nieuws/artikel/49582/Sven-Botman-%27Het-viel-een-beetje-de-kant-van-Ajax-op%27

Gegevens

Clubs: AFC Ajax